Fijne dagen allemaal - Reisverslag uit Johor Bahru, Maleisië van Yvonne Schoovers - WaarBenJij.nu Fijne dagen allemaal - Reisverslag uit Johor Bahru, Maleisië van Yvonne Schoovers - WaarBenJij.nu

Fijne dagen allemaal

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

21 December 2013 | Maleisië, Johor Bahru

Een jaar gaat zo snel voorbij en wij weten nooit waar we zullen zijn. Dit keer weer Indonesie en Maleisie. Dus lekker warm! Wel ver weg maar niet uit het oog uit het hart!
Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2014 en wie weet misschien zien we elkaar in het nieuwe jaar weer eens!

Time flies, another year gone, we never know where we are going to be one year to the next but we have ended up back in Indonesia and Malasia, so a very warm X-mas. But out of sight is not of mind! We wish all of you a very merry X-mas and a very happy and healthy 2014. Hopefully we will meet up some time next year!

Paul and Yvonne xxx

• 21 December 2013 - 09:10

Geraldine En Robert:

Hi Yvonne,
    Wij wensen jullie ook fijne dagen en een heel goed nieuw jaar. Hoewel wij nu in NL zijn, de kerst in Duitsland vieren en oud en nieuw in België, Houston,Texas zal in januari ook wel lekker warm zijn dus wij genieten met jullie mee.

XXX

• 21 December 2013 - 10:52

Pummie:

Hoi yvon en paul jullie ook hele fijne dagen .en een gezond 2014. Kissss

• 21 December 2013 - 11:13

Jeannet:

Hallo schatten
    Ook willen wij jullie alle geluk en gezondheid toe wensen voor 2014.
    Ik hoop dat we elkaar zien in Murcia. Maak er mooie dagen van.
    Dikke knuffel Reinier en Jeannet ?xxx

• 21 December 2013 - 12:13

Anda & Lex:

Hallo Yvonne & Paul,
    Wat zijn wij jaloers op jullie! Hier is het storm en regen alhoewel het niet echt koud is. Wij wensen jullie ook hele fijne dagen en vooral een gezond 2014!
    knuffels van ons xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 21 December 2013 - 15:17

Yolande En Gerard:

Hoi Yvonne en Paul,
    Jullie ook hele fijne dagen toegewenst en een gezond 2014.
    Dikke KXXXXS.

• 24 December 2013 - 21:03

Harrie Schoovers:

ha,yvonne en Paul, wij wensen jullie ook fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar,we zijn benieuwd ,naar je volgende avonturen,we krijgen hier in ieder geval geen witte kerst.,het is nu regen en stormachtig weer.,dus daar mis je niets aan.tot de volgende keer,groetjes jopie en harrie.xx

• 04 Januari 2014 - 15:32

Monique:

Hoi Yvonne en Paul,
    2013 is voorbij,
    voor deze Sarah (lees 'mij' helaas kan ik geen foto's van mij en Sunday in deze reactie toevoegen want zo was mijn Groet bedoeld!) komt er in 2014 weer een jaartje bij .....
    namens mij en Sunday wensen wij jullie:
    vooral veel Gezondheid, Geluk, Gezellig, Voorspoedig 2014 toe !!!!!!
    Hoop van jullie te horen, te lezen, te zien hoe het jullie in 2014 zal vergaan...
    (maar volgens je verslag(en) vermaak je je prima...
    ‘n knuffel van mij en een ‘kopje gegeven’ door Sunday, Groetjes,
    Monique & Sunday