Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Johor Bahru, Maleisië van Yvonne Schoovers - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Johor Bahru, Maleisië van Yvonne Schoovers - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

02 Oktober 2013 | Maleisië, Johor Bahru

Paul heeft weer een nieuw project, dat betekent dat we een aantal jaren in Malasie zullen wonen. Voor mij weer een zeer lange vakantie en een nieuw avontuur!

  • 02 Oktober 2013 - 10:25

    Geraldine:

    Succes met alles en ik zie de foto's straks wel

  • 02 Oktober 2013 - 10:32

    Ineke Otten:

    Dag Yvonne.
    Wat leuk voor jullie!
    We horen t.z.t. wel hoe het met jullie gaat.
    Heel veel succes en tot ziens!
    Ineke

  • 02 Oktober 2013 - 11:46

    Lena:

    Hoi Yvonne!
    Ik wens Jullie er veel plezier mee!
    Ik vind het ook best boeiend om nieuwe mensen en verschillende culturen te ontmoeten.

  • 02 Oktober 2013 - 13:21

    Yvonne :

    Hey Yvonne, hebben jullie een goede vlucht gehad?
    Leuk dat je je verhaal hier weer op deze pagina gaat bijhouden.Kunnen we je toch nog een beetje volgen! Ik hoop in ieder geval dat jullie weer een fijne tijd tegemoet gaan.Geniet er maar van.

    Groetjes en dikke kus,Yvonne

  • 02 Oktober 2013 - 14:23

    Pummie:

    Hoi mop heel veel plezier .geniet er van en hou me op de hoogte. Gr aan paul kisssss pum

  • 02 Oktober 2013 - 14:50

    Eugenie:

    Ik ga je volgen!!!!!

  • 02 Oktober 2013 - 15:42

    .schoovers:

    Yvonne,het was even sil, maar ik ben blij weer iets van je gehoord te hebben.,Ik wens jullie veel geluk en be n benieuwd naar je nieuwe avonturen liefs harrie xxx

  • 02 Oktober 2013 - 16:58

    Yolande En Gerard:

    Hoi Yvonne, leuk om weer wat van je te horen. Spannend hoor en zie uit naar je verhalen.
    Veel liefs van ons. KXxxs.

  • 02 Oktober 2013 - 17:44

    Patricia M:

    Het was heel goed en fijn en bovenal weer heel gezellig jullie te zien! Dikke knuffel van ons voor jullie allebei. Patricia en Patrick

  • 02 Oktober 2013 - 22:32

    Helene Smits:

    hoi Yvonne

    fijn voor jullie dat je weer naar het buitenland gaat
    ik heb je wel gemist en had je geen tijd om langs te komen of zijn jullie vanuit spanje vertrokken

    ik wacht op de foto`s
    heel veel plezier
    groetjes ook van ad

  • 03 Oktober 2013 - 01:42

    Monique Bom:

    Hoi Yvonne,
    Fijn weer wat van je te horen, ben je niet vergeten... Wens jou en Paul veel succes met jullie nieuwe (werk)locatie. Alles wat je beleefd, is zzeeerrr avontuurlijk....ga ervoor.....!!!! Ik vind het super voor jullie.
    Lieve groet, Monique en Sunday

  • 03 Oktober 2013 - 09:39

    Kitty:

    Ben benieuwd naar je nieuwe verhalen! Snel schrijven :)
    Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Hallo Allemaal, Na een jaartje China wonen Paul en ik nu in Indonesie. Ik zal hier leuke verhaaltjes en foto's plaatsen om jullie allemaal op de hoogte te houden. Na Indonesie is nu Maleisie aan de beurt. Yvonne

Actief sinds 21 Feb. 2012
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 24956

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2013 - 02 Oktober 2016

Een nieuw avontuur

01 December 2011 - 01 Januari 2013

Batam

Landen bezocht: